Stratené dievčatá z Perpignanu
Koncom 90. rokov je Flore Robinová, mladá policajná vyšetrovateľka v Perpignane, počas svojho úplne prvého prípadu privolaná k mimoriadne šokujúcemu miestu činu. Toto strhujúce vyšetrovanie inšpirované skutočným príbehom je začiatkom dlhého radu vrážd a neúnavného pátrania, ktoré ju budú prenasledovať takmer dvadsať rokov.
Na prelome 20. a 21. storočia v Perpignane zmizne tínedžerka a tri mladé ženy sú zavraždené v štvrti pri železničnej stanici. Všetky sú brunetky, krásne a poháňané silnou túžbou po emancipácii. Ich tváre sa objavujú v novinách a získajú prezývku „Stratené dievčatá z Perpignanu“. Mladá vyšetrovateľka Flore Robinová začína svoju kariéru v policajnom zbore práve v deň, keď je objavené prvé telo. Musí sa spojiť s kapitánom polície Franckom Vidalom a jeho mentorom Félixom Sabuesom. Toto neobyčajné vyšetrovanie inšpirované skutočným príbehom sa odohráva počas nasledujúcich dvadsiatich rokov po celej krajine, kedy sa rozpúta hon na tajomného a nemilosrdného sériového vraha, pričom sa jedna z matiek stále drží nádeje, že svoju dcéru nájde živú.
V Perpignane nájdu mŕtvu mladú ženu. Objaví sa súvislosť so starším prípadom zmiznutia.
Flore je napadnutá členom vlastného tímu, zatiaľ čo vyšetrovanie Palomyna naberá na obrátkach.
Nové zmiznutie naruší vyšetrovanie, zatiaľ čo hlavný podozrivý Palomyno naďalej zostáva vo väzení.
V roku 2000 príchod profilovača ešte viac skomplikuje vyšetrovanie, ktoré uviazlo na mŕtvom bode.