Primal Survivor: Únik z Amazónie
Hazen Audel je odborník na techniky prežitia, ktorý sa vydáva na najväčšiu výzvu svojho života – 800-kilometrov dlhú cestu naprieč nepreskúmaným územím Amazónie, počas ktorej sa snaží prežiť len pomocou tradičných techník a zručností.