Bruno prechádza mestom a hľadá jeho dušu. Poháňaný zvedavosťou, náročnou predstavivosťou a divokým vnímaním reality odsúva starú zaprášenú oponu skostnateného vnímania mesta. Bruno zbiera vzorce, priestory a povrchy a ukazuje nám mesto tak, ako sme ho ešte nikdy nevideli.