Pam a Tommy
Seriál „Pam & Tommy“ sa odohráva počas divokých prvých rokov internetu a je založený na neuveriteľnom skutočnom príbehu sexuálnej kazetovej videonahrávky Pamely Andersonovej (Lily James) a Tommyho Lee (Sebastian Stan). Video, ktoré z domu páru ukradol nespokojný dodávateľ (Seth Rogen), bolo najprv len undergroundovou VHS kuriozitou pre zvedavých, ale stalo sa globálnou senzáciou po tom, čo sa dostalo v roku 1997 na internet. Príbeh lásky, zločinu, varovný prst i ponaučenie v jednom. Tento osemdielny pôvodný limitovaný seriál skúma prieniky súkromia, technológie a životov celebrít, pričom pátra po počiatkoch éry reality show ako žánru súčasnosti niekam k ukradnutej videokazete, ktorú zhliadli milióny ľudí, no pôvodne bola určená iba dvom divákom.