V mene nebies
Detektív Jeb Pyre vyšetruje na predmestí Salt Lake Valley vraždu Brendy Wright Laffertyovej a jej malej dcérky. Odhalí skryté pravdy o pôvode mormónského náboženstva, ako aj kruté následky tejto neoblomnej viery.