Les Bigorneaux
Trettioåriga Zoé jobbar på en bar i Brignogan-Plages tillsammans med sin far Guy. Hon är både servitris och chef och är utmattad av att vara ansvarig för allt och stötta Guy efter att hennes mamma dog. En morgon blir Zoé yr och illamående vilket gör att hon kommer ur sin vardagsrutin. Hon är rädd för att hon är gravid, men diagnosen visar på nåt helt annat.
Trettioåriga Zoé jobbar på baren Strandsnäckan i Brignogan-Plages tillsammans med sin far Guy. Hon är både servitris och chef och är utmattad av att vara ansvarig för allt och samtidigt stötta Guy efter mammans allför tidiga bortgång. En morgon blir Zoé yr och illamående vilket gör att hon kommer ur sin vardagsrutin. Hon är rädd för att hon är gravid, men gynekologen berättar att hon lider av något helt annat.