Au Voleur
Isabelle är lärare. Bruno är en tjuv. Tillsammans börjar de tro att de kan finna lyckan. Dagen då polisen drar åt snaran runt honom flyr Bruno och tar med sig Isabelle. I skogens hjärta gömmer de sig och älskar varandra, tidlöst, i ett sista försök att hålla våldet i världen borta.