All Inclusive
Den kaotiska Ditte och hennes storasyster, den förnuftiga Sigrid, reser till Malta med sin mamma Lise för att fira hennes 60-årsdag. Lise har precis blivit övergiven av sin man. De två systrarna är inte överens om hur de ska peppa sin olyckliga mamma att börja leva igen. Semestern förvandlas till en absurd kärlekstriangel när Ditte och Sigrid börjar slåss om Lises kärlek och uppmärksamhet.
Den kaotiska Ditte och hennes storasyster, den extremt förnuftiga Sigrid, reser till Malta med sin mamma Lise för att fira hennes 60-årsdag. Lise har precis blivit övergiven av sin man och de två systrarna är inte överens om hur de ska peppa sin olyckliga mamma att börja leva igen. Semestern förvandlas dock till en absurd kärlekstriangel när Ditte och Sigrid börjar slåss om Lises kärlek och uppmärksamhet mitt i charterliv, svartsjuka, familjedynamik, lögner, disco – samt en fingerfärdig bartender som heter Antonio.