Dear Killer Nannies
Pablo Escobar'ın oğlu Juampi, alışılmadık bir çocukluk geçirir ve dadıları gibi çalışan kiralık katillerle çevrili bir ortamda yaşar. Babasını idealize eder ve onu bir hayırsever olarak görür, ancak büyüdükçe babasının aslında bir suçlu olduğunu öğrenir. Yıllar geçtikçe, soyadının yüküyle yüzleşmek ve aile mirasını devam ettirmek mi yoksa sıfırdan yeni bir hayata başlamak mı istediğine karar vermek zorunda kalacaktır.
Juampi, hayatı lüks içinde geçen yalnız bir çocuktur. Babasını Medellín'deki en mütevazı hayırsever olarak görür. Babasının sahip olduğu servet, onu hem korumalar hem de oyun arkadaşlarıyla birlikte yaşamaya mecbur bırakmıştır. Ancak, sevdiği "dadılarının" ailesi için canlarını feda etmek üzere tutulmuş kiralık katiller olduğunu ve babası Pablo Escobar'ın gezegendeki en korkulan ve aranan uyuşturucu kaçakçısı olduğunu öğrendiğinde bu ideal dünya yıkılmaya başlar. Bu, kendisine ait olmayan bir savaşı miras alarak masumiyetini kaybeden ve hayatını ölüme karşı bir yarışa dönüştürecek soyadının damgasını taşıyan bir çocuğun hikayesidir. Juan Pablo Escobar, zamanının en güçlü suç imparatorluğu olan Medellín Karteli içinde büyümeyi birinci ağızdan anlatıyor.
Juampi, Pablo Escobar'ın tetikçilerinin yanında lüks ve şiddet içinde yetiştirilir.
Juampi, peşini bırakmayan bir mirastan kurtulmak için babasıyla ilgili gerçeklerle yüzleşir.
Sürgüne rağmen Escobar soyadı, Juan Pablo ve ailesi için taşınmaz bir yüke dönüşür.
Güç mücadeleleri ve ihanetler arasında Juan Pablo, hayatının kontrolünü geri almaya çalışır.
Juampi yeni kayıplar yaşarken ortaya çıkan gerçekler onu babasıyla karşı karşıya getirir.