Weekend Family
Fred her hafta sonu kızları Clara (15), Victoire (13) ve Romy (10) ile ilgilenir. Hafta içinde bütün çocuklar kendi annesiyle yaşamaktadır. Fred, çocuk psikolojisi alanında Kanadalı bir doktora öğrencisi olan Emma'ya deli gibi aşık olduğunda bu mutlu karışıma yeni bir üvey anne katılır.
16 yaşındaki Clara, Laurence'ın kızıdır. Laurence'ın eşiyle ve üvey oğluyla işlettiği nostaljik bir kafesi vardır. 13 yaşındaki Victorie, CEO Marie-Ange'ın kızıdır. 10 yaşındaki Romy ise, İspanyol oyuncu Helena'nın kızıdır. Kızların babası, bir fizyoterapist olan Fred'dir ve hafta sonları kızların velayeti ondadır. Bir gün Laurence, Fred'e sırtını inciten Emma'yı gönderir ve Fred ona delicesine aşık olur. Altı ay sonra Emma, Fred ve kızlarının yanına taşınır. Böylece birlikte yeni bir hafta sonu ailesi olurlar!