Hayalet Patileri
Disney'in karşı konulmaz konuşan köpek yavruları, onları kasabanın diğer ucundaki çok ürkütücü olayların döndüğü gizemli köşke götüren bir filmle geri dönüyor. Beklenmedik bazı yeni dostların yardımıyla Sıkı Dostlar Büyücü Warwick'i ve korkunç amaçlarını durdurmak için bir araya gelmek zorundadır. Bu tüyler ürpertici film heyecanlı ve eğlenceli.
Disney'in karşı konulmaz konuşan köpek yavruları, onları kasabanın diğer ucundaki çok garip olayların döndüğü gizemli bir köşke doğru yola çıkıyor. Beklenmedik yeni dostların yardımıyla --dost canlısı bir hayalet de dahil-- bu tüyler ürpertici macera heyecan ve eğlenceyle dolu. Kötülük dolu tazıya karşı bir mücadelede Sıkı Dostlar ve yeni dostları --Pip, Zelda, Rodney ve Skip-- Büyücü Warwick'i durdurmak ve dünyayı onun kötülüğünden kurtarmak zorundadır. Aksiyon ve komediyle dolup taşan Hayalet Patileri, size tüm ailenizin keyif alacağı bir dostluk ve ekip çalışması kutlaması sunuyor.