Uzay Bekçileri
Disney'in asil konuşan köpekleri geri döndüler ve daha önce hiçbir Bekçi'nin gitmediği yere gidiyorlar: Ay'a! Işık hızında hareket, asteroitlerden kaçış ve daha fazlasını içeren bu dünya dışı macera, bir köpek için küçük ama köpek türü için büyük bir adım. Bekçiler, uzaylı iki yeni arkadaşla, cesaretlerini ve yaratıcılıklarını kullanarak aya iniş planları yapmalı ve eve dönüş yolculuğu için geri sayımı başlatmalıdır.
Disney'in sevimli konuşan köpekleri, daha önce hiçbir Bekçi’nin gitmediği yere, Ay’a doğru bir galaksi yolculuğuna çıkıyorlar! Bazı yeni uzaylı arkadaşların yardımıyla, bu dünya dışı macera, bir köpek için küçük, köpek türü için dev bir adım. Işık hızında hareket eden, asteroitlerden ve daha fazlasından kaçan Bekçiler ve yeni arkadaşları Spudnick ve Gravity, Ay’a iniş ve roketle eve dönüş yolculuğu için planlar yapmak üzere cesaretlerini ve yaratıcılıklarını toplamak zorundalar. Doğru şeylere sahip olacaklar mı? Galaksiler arası aksiyon ve heyecanla dolup taşan Uzay Bekçileri, yaşam yolculuğunu ve yol boyunca edinilen dostlukları kutlayan, ekip çalışması ve sadakatin muhteşem bir hikayesi. Ailenizin tekrar tekrar keyif alacağı Bekçi dostu bir eğlence.