Yeni Yıl Köpeklerinin Peşinde
New York'a yolculuğu sırasında Noel Baba hafızasını kaybedince Aziz Nick'i kurtarma ve dünyaya Noel'in gerçek anlamını gösterme işi Paws'a, Quinn adlı sadık bir yetime, yeni arkadaşı Will'e ve harika bir büyülü konuşan köpekler topluluğuna kalır.