Hazine Bekçileri
Disney'in heyecan arayan konuşan köpek yavruları, onları dünyanın öbür ucuna, eski Mısır harabelerine götüren bir macera hazinesi kazıyor. Sinsi bir kediye karşı bir yarışta, Bekçiler ve egzotik yeni arkadaşları Cammy ve Babi, bubi tuzaklarından kaçınmalı, bulmacaları çözmeli ve gizemli bir mezarı keşfetmelidir. Her şey hayvanlar aleminde bilinen en büyük hazineyi bulmak içindir. Aksiyon ve cesaret dolu Bekçiler, ailenizin tekrar tekrar keyif alacağı bir ekip çalışması ve dostluk kutlaması başlatıyor.