Mickey'nin Yılbaşı Hikayeleri
Mickey'nin Yılbaşı Hikayeleri, eğlenceli tatil anlarının tadını çıkaran Mickey, Minnie ve arkadaş tayfasının yanı sıra Noel Baba, Bayan Claus ve iki yavru ren geyiği Jingle ve Jolly'yi konu alıyor.