Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
1950'lerin New York'unun Latin müzik sahnesinde başarıya ulaşmak için memleketleri Küba'dan kaçan iki müzisyen kardeşin hikâyesi.
İki Kübalı kardeş 1950'lerin başında Amerika'ya göç eder ve Mambo Kralları olarak müzikal yıldızlığa ulaşırlar. Kariyerlerinde başarılı olsalar da, her biri sahip olamadığı bir kadının özlemini çekmektedir: biri Küba'da geride bıraktığı bir kıza, diğeri ise ağabeyinin evlendiği kadına.