Mucize Doktor
Savant sendromlu deha Ali Vefa engeline ve karşılaştığı tüm ön yargılara rağmen tıp fakültesini bitirir. Stajını da tamamlayan Ali'nin uzmanlık yapma vakti gelmiştir. Ali manevi babası Adil Erinç'in başhekimlik yaptığı hastanede işe başlayacaktır. Hastane kadrosu buna ön yargılı yaklaşsa da Ali zamanla tüm ön yargıları yıkacaktır.
Ferman’ın koruyucu ailelik başvurusu reddedilince bebek bir süre daha yuvada kalmak zorundadır.
Tanju’nun başhekim olmasıyla ekipte kıyasıya bir yarış başlar, iyi olan kazanacaktır.
Başasistanlık yarışında rekabet sürerken Ali’nin hayatında yoluna koyması gereken şeyler vardır.
Ali, Nazlı ve babası arasında kalır, acile gelen vaka Ali’nin korkularıyla yüzleşmesine neden olur.
Ferman, Ali’nin yardımıyla Adil’i ameliyatlara dönmesi için ikna etmeye çalışmaktadır.
Ferman ve Tanju arasındaki çatışma, Ali ve Nazlı’ya da yansıması beklenmedik sonuçlar doğurur.
Ferda’nın konferanstan gelişiyle Ferman ile aralarındaki düellonun fitili yeniden ateşlenir.
Cerrahi bölümü Doruk ve Demir’e emanet edilince kritik vaka ile ilgili bir karar vermeleri gerekir.