Son Yaz
İdealist Cumhuriyet Savcısı Selim Kara idealist bir insandır. Daha önceleri tutukladığı çete lideri Selçuk'un, oğlu Akgün'ü Savcı Selim'e emanet etmesiyle Selim ile Akgün arasında, Selim'in ayrı yaşadığı ailesinin de hayatını oldukça değiştirecek olaylar yaşanacaktır. Suç dünyasında büyümüş asi delikanlı Akgün bu yolculukta hem vefayı, hem dostluğu, hem de aşkı öğrenecektir.
Sare’nin teklifini kabul eden Akgün’ü Sancaktarların içine sokmak için Selim’in bir planı vardır.
Emel, Soner’in vurulması ile Naz’ı almak isterken Akgün, Cihan ile iş birliği yapacaktır.
Cihan Sancaktar’ın Yağmur’a ulaşması, Akgün ve Yağmur arasında gerilime neden olur.
Final bölümünde Selim, her şeye yeniden başlama kararı alırken, Yağmur ve Akgün ne yapacaklardır?