7/24: Amsterdam Tren İstasyonu
Kendini işine adamış 900 kadın ve adam, her şeyin sorunsuz işlemesi için her gün ellerinden gelenin en iyisini yapar.
Hareketli metropol Amsterdam'ın kalbinde eşsiz bir istasyon bulunur: Amsterdam Tren İstasyonu. Bu ikonik yapının tarihi yüzünün ardında, kendini işine adamış 900 kadın ve adam, her şeyin sorunsuz işlemesi için her gün ellerinden gelenin en iyisini yapar. Tarihinin en büyük renovasyonu sırasında, beklenmedik durumlara hazırlıklı olmak için sürekli farklı zorluklarla mücadele ederler.