Adım Farah
Farah ülkesinden kaçmak durumunda kalan ve İstanbul’da oğluyla birlikte hayatta kalma mücadelesi veren bir doktordur. Oğlu Kerim'i en ufak mikroptan korumak zorunda olan Farah, onu tedavi ettirmek için temizlikçilik yapmaktadır. Mafyanın bir cinayet mahalini geride tek bir iz kalmayacak şekilde temizlemesiyle başlayan iş birliğinde Farah onların suç ortağına dönüşür.
Farah, Tahir'i intikam planından vazgeçirmeye çalışır. Ali Galip'in vasiyeti şaşkınlık yaratır.
Behnam’ın amcasıyla ilgili planını öğrenen Tahir ve Farah, Mahmodu’u hastaneden kaçırır.