Yabani
Kayıp bir çocuk... Oğlunu aramaktan vazgeçmeyen bir anne ve onun sevgisine aç diğer çocuklar... Bu, herkes kucak açmayı başarabilseydi, bir kavuşma hikayesi olabilirdi. Ancak bu kavuşma, en büyük zenginliğin aile olduğunu bilenlerle, her şeye sahip olup yine de tatmin olmayanların savaşıdır. Dizi, kabullenme ile doyumsuzluk arasındaki derin çatışmaları ve duygusal mücadeleleri gözler önüne seriyor.