Yasak Elma
Yıldız’ın hayatı Ender Argun’la tanışınca değişir. Ender’in amacı Halit’ten boşanma planına Yıldız’ı katmaktır. Kardeşi Zeynep ise Halit’in ortağı Alihan’ın şirketinde işe başlar. Yıldız hayallerine kavuşmanın peşindeyken, Zeynep hiç hayal etmediği olaylarla karşılaşacağı başlangıçlara yelken açar.
Doğan, yokluğunda şirkette yapılan yanlış yönetimin cezasını Yıldız, Ender ve Handan’a keser.
Zeynep’in gelmesi ile şok olan Yıldız, kardeşini, yapılanları affetmemesi için ikna etmeye çalışır.
Yıldız’ın kayıp olması Doğan’ı çileden çıkarır. Doğan, Yıldız'a olan hislerinin bitmediğini anlar.
Yıldız ve Doğan yakınlaşmaya başlarlar. Ender ise Engin’le yakınlaşma çabasındadır.
Yıldız, Doğan ve Ender’den aldığı darbeden sonra intikam planlarını devreye sokar.
Zeynep ve Engin’in nişanlanması şok etkisi yaratır. Ender, Doğan’ı kazanmak için nihai çözümü bulur.
Kumru’nun yalanları Caner’i şüphelendirir. Yıldız ise Ender ve Doğan’la uğraşmaya devam eder.
Kumru hayalindeki kişinin Selim olduğuna kesin karar vererek oynadığı oyuna devam etme kararı alır.
Yıldız konuşmaları sonrası Doğan'dan bir hareket bekler. Doğan Ender’den boşanmak istediğini söyler.