Çok Garip
Fiona "Fi" Phillip, doğaüstü olayları ve bu olayların babasının gizemli ölümüyle bağlantısını araştırırken rock yıldızı annesi Molly'nin turnesiyle ülkeyi gezer. Bulduklarını "Çok Garip" adlı internet sitesinde paylaşır.