Yetenek Sizsiniz
Dünyada izlenme rekorları kıran ‘Got Talent’ formatının Türkiye uyarlaması ‘Yetenek Sizsiniz’ katılımcıların hiçbir sınırlamaya tabi olmadan yeteneklerini konuşturdukları; birbirinden çok farklı kültür, yaş, deneyim özelliklerine sahip yarışmacıların performansları kadar hikayelerini de işleyen; Türkiye’nin önde gelen isimlerinden oluşan jürisi ile izleyiciye sürprizleri, heyecanı, hayranlığı ve elbette duygu yoğunluğunu görsel bir şölen olarak sunan iddialı bir reality şov.