Acaba Nasıl?
Acaba Nasıl?, en iyi sihir, video illüzyonları ve hile videolarını sergiliyor. Yetenek Sizsiniz Amerika'nın kazananı Shin Lim, The Slo Mo Guys ve çok daha fazlası dâhil olmak üzere en yetenekli dijital sihirbazlardan ve illüzyonistlerden bazılarını içeriyor. İzleyiciler, göz kamaştırıcı Görsel Efekt İllüzyonları, TikTok Hileleri, Hızlı Kart Numaraları, Ağır Çekim Aksiyon Klipleri ve Kart Fırlatma Hile Atışları'na kadar her şeyi görecek. Acaba Nasıl? aynı zamanda seyircilerin bazı göz kamaştırıcı numaralar yapmayı öğrenirken ellerine sihir verecek.