G.O.A.T.
G.O.A.T. YouTube, TikTok ve Instagram'da tüm zamanların en iyi viral videolarını derlemek için interneti araştırıyor. Program, Mark Rober, Unspeakable ve Rocket Jump gibi çocuklar için en etkileyici yeteneklerden bazılarıyla dolu. Programda Ninja Sincap Labirentleri, İnanılmaz Hüner Atışları, Kediler ve Dominolar, Köpekbalığı Saldırısı deneyleri ve çok daha fazlasından her şeyi alacaksınız.