Yetenek Sizsiniz: Sahne Arkası
Dünyada izlenme rekorları kıran ‘Got Talent’ formatının Türkiye uyarlaması Yetenek Sizsiniz: Sahne Arkası versiyonu; Beyza Şekerci’nin sunumu eşliğinde yeteneklerine güvenen ve çok renkli katılımcıları ile izleyiciyi duygudan duyguya koşturan bir reality fırtınası vaat ediyor. Yetenek Sizsiniz: Sahne Arkası benzersiz bir kulis deneyimini, yarışmacıların her şeylerini ortaya koydukları sahne öncesi ve sonrasında tüm heyecanı ve özgün hikayeleri ile izleyiciye sunan iddialı bir şov.