Sakıncalı
Süreyya’nın mükemmel hayatı, şirketin 15. yıl kutlamalarının olduğu akşam eşi Nazım’ın vurulmasıyla alt üst olur. Kocasının teknesinde gencecik bir kızın da öldürüldüğü haberiyle ikinci kez sarsılan Süreyya için asıl darbe, oğlu Can’ın cansız bedenini bulduğunda gelir. Acıdan nefes alamazken, hayat arkadaşı sandığı adam tarafından yıllarca kandırıldığıyla da yüzleşmek zorunda kalacak olan Süreyya; bundan böyle oğlunu aklamak ve gerçek katillerin cezasını çekmesini sağlamak için yaşayacaktır.