Şahane Hayatım
Derin uçurumların ve ayrıcalıklı insanların dünyasında başarılı, burslu, matematik şampiyonu bir genç kız… Etrafını sarmış sevgisizlik ve hoyratlığa rağmen hayallerini ayakta tutmaya çalışıyor. Hayatın her hücresine işlemiş adaletsizlik ise onu çok büyük bir seçim yapmaya ve haydut olmaya zorluyor ve genç Şebnem bu gidişata karşı durmayı bırakıp rüzgarı arkasına almaya karar veriyor. Fakat işler hiç de onun istediği gibi gitmeyecek ve sonunda kendini çetin bir ayakta kalma savaşı içinde bulacak.
Derin uçurumların ve ayrıcalıklı insanların dünyasında başarılı, burslu, matematik şampiyonu bir genç kız… Etrafını sarmış ilgisizliğe, sevgisizliğe, hoyratlığa rağmen hayallerini ayakta tutmaya çalışıyor. Hayatın her hücresine işlemiş adaletsizlik ise onu çok büyük bir seçim yapmaya ve haydut olmaya zorluyor ve genç Şebnem bu gidişata karşı durmayı bırakıp rüzgarı arkasına almaya karar veriyor: Gümüşçülerin gelini, cemiyetin kraliçesi Şebnem. Güzelliğiyle ve tarzıyla göz kamaştırıyor. İki çocuğu ve gözde kocasıyla şahane hayatının tadını çıkarıyor. Ve istediği evi aldırmak için kimsenin aklına gelmeyecek planlar yapıyor. Ancak bu tatlı gidişat, beklenmedik bir misafirle tehlikeli bir fırtınaya tutuluyor. Şebnem’in kimsenin bilmediği karanlık geçmişinden çıkıp gelen Niyazi, hayallere sığmayacak fedakarlıklarla kurduğu bu hayatı onun başına yıkmaya yemin etmiş. Şebnem, Niyazi tehlikesini başından atmak için ne gerekiyorsa yapacak. Fakat işler hiç de onun istediği gibi gitmeyecek ve sonunda kendini çetin bir ayakta kalma savaşı içinde bulacak. Canavarlara karşı tek başına savaşırken gerçek benliğini keşfedecek olan Şebnem, kendi hikayesini cesurca baştan yazacak.
Adaletsiz hayatından ve suç geçmişinden kaçan Şebnem, kendini sert bir ayakta kalma savaşında bulur.
Şebnem, Onur'un boşanmak istediğini öğrenir. Mesut, mesleği ve Şebnem arasında sıkışır.
Şebnem’e olan itirafının ardından polisin geldiğini gören Mesut, bir karar vermek zorunda kalır.