Assembled: The Making of Ant-Man and the Wasp: Quantumania
"Ant-Man ve Wasp: Quantumania"nın ortaya çıkış sürecini derinlemesine inceleyen oyunculara ve ekibe katılın. Sürükleyici kamera arkası görüntülerini, samimi röportajlarla birleştiren Assembled, yeni ve inanılmaz bir dünyanın beyaz perdeye nasıl taşındığını gözler önüne seriyor.
Assembled'ın bu bölümü, oyuncular ve ekiple yapılan samimi röportajlar eşliğinde, "Ant-Man ve Wasp: Quantumania" adlı heyecan dolu maceranın beyaz perdeye nasıl aktarıldığını gösteriyor. "Ant-Man ve Wasp" üçlemesinin önceki bölümleri çoğunlukla San Francisco'nun dolambaçlı sokaklarında geçerken, bu son yolculuk, izleyicileri, Kuantum Âlemi'ne taşıyor. Bu tuhaf ve hayranlık uyandıran mikro evrenin kavramsallaştırılmasının, tam olarak nasıl bir yıl sürdüğünü ve muazzam bir hayal gücü gerektirdiğini yaratıcılarından dinleyin. Paul Rudd, Evangeline Lilly, Michelle Pfeiffer ve ekibe yeni katılan Kathryn Newton, yaşadıkları zorlukları ve zaferleri konuşurken siz de onlara katılın. Ama yanlış bir fikre kapılmayın, Kuantum Âlemi'nin derinliklerinde kötüler de bolca var. Yönetmen Peyton Reed ve aktör Corey Stoll, hayranların nefret etmeyi çok sevdiği gerçeküstü çizgi roman karakteri M.O.D.O.K.'u canlandırmak için kullanılan yöntemleri açıklıyor. Ama tabii ki söz konusu kötüler olduğunda en çok ilgiyi Kang The Conqueror çekiyor. Ağır sıklet oyuncu Jonathan Majors, Marvel Studios'un bir sonraki canavar düşmanını tam olarak canlandırabilmek için kullandığı benzersiz yöntemleri anlatıyor. Tüm bunlar ve daha fazlası "Assembled: Ant-Man ve Wasp: Quantumania'nın Perde Arkası"nda izleyicileri bekliyor.