Tam Raven’a Göre
Raven Baxter hem sıradan bir genç, hem de bir medyumdur. Tek sorun Raven'ın geleceği görme yeteneğinin kendisi ve en yakın dostları Eddie ve Chelsea'nin yanlış çıkarımlar yapmalarına sebep olabilmesidir.