My Grandfather Charles Manson
Sophia, büyürken her zaman iyi bir kız olmuştur ancak hiç tanımadığı büyükbabasının kim olduğunu araştırırken şok edici bir gerçeği keşfeder. O, tarihin en azılı suçlusu CHARLES MANSON'dır. Sophia, bu canavarın maskesini düşürmek için Manson ailesi üyelerine ve özel kayıtlara ulaşır. Sophia'ya ne miras kalmıştır ve bu aile mirasıyla nasıl hesaplaşacaktır?