Yumurtadan Çıkan Pete
Brewster Lisesi’nin maskotu Chicken'ın gerçek kimliği, en sevdiğiniz Disney Channel yıldızlarından bazılarını da içeren uzun metrajlı film Hatching Pete’in en büyük gizemidir. Cleatus (Mitchel Musso), kostüme alerjisi olmasına rağmen maskot olmayı bırakamaz, bu yüzden en iyi arkadaşı Pete'i (Jason Dolley) gizlice yerini alması için ikna eder. Pete gerçek hayatta biraz utangaç olsa da, kostüm gagasının arkasında inanılmaz derecede komiktir. Ve Tavuk büyük bir üne kavuşunca - bir civciv çekici olduğundan bahsetmiyoruz bile! Pete, kabuğundan çıkmaya hazır olup olmadığına ve bunun ne zaman olacağına karar vermelidir.