Yeni Yıl Şarkısı
Ebenezer Scrooge, Noel tatiline her zamanki cimri aşağılamasıyla başlar. Ancak üç hayalet onu uzun süredir saklı olan gerçekleri açığa çıkaran bir yolculuğa çıkardığında, çok geç olmadan kötülükle dolu yıllarını geri almak için kalbini açması gerekir.