Adamas
İkiz kardeşler Woosin ve Suhyeon, babalarını yirmi iki yıl önce bir cinayet vakasında kaybetmişlerdir. Bir gizem romanı yazarı olan Woosin, cinayet silahının "Adamas" adı verilen elmas bir ok olduğunu öğrenir. Onu bulmak için Jaegyu'nun yalısına, anı kitabı için hayalet yazar olarak girer. Artık bir savcı olan Suhyeon, olayı ortaya çıkarmak isteyen bir muhabirle tanıştıktan sonra davayı yeniden açar.