İberya'nın Ormanları
Bu iki bölümlük belgeselde, orman sakinlerinin hayatta kalabilmek için her gün ne tür zorluklarla mücadele etmek zorunda kaldığını görürüz. Yılın belli dönemlerinde çevre koşullarının çetinleşmesiyle artan çekişme ve rekabet hepsini teste tabii tutar. Adaptasyon ve şans faktörleri kimin hayatta kaldığını belirler.