Iwájú
Gelecekte, Nijerya’nın Lagos kentinde geçen bu özgün animasyon dizisinde, zengin bir adada yaşayan genç bir kız olan Tola ile teknoloji meraklısı en yakın arkadaşı Kole’nin farklı dünyalarında saklı olan sırları ve tehlikeleri keşfettikleri ilginç bir büyüme hikâyesi anlatılıyor. “Iwájú”, Afrika çapında faaliyet gösteren çizgi roman şirketi Kugali ile Disney arasında kurulan benzersiz bir iş birliğinin ürünü.
Walt Disney Animation Studios ve Afrika çapında faaliyet gösteren çizgi roman şirketi Kugali, daha önce eşine rastlanmayan bir iş birliği projesi yürüterek, gelecekte Nijerya’nın Lagos kentinde geçen özgün bir animasyon dizisi yarattı. İlginç bir büyüme hikâyesinin anlatıldığı dizide, zengin bir adada yaşayan genç bir kız olan Tola ile kendi kendini yetiştirmiş bir teknoloji uzmanı olan en yakın arkadaşı Kole, farklı dünyalarında saklı olan sırları ve tehlikeleri keşfediyorlar. Kugali mensubu yönetmenler Olufikayo Ziki Adeola, Hamid Ibrahim ve Toluwalakin Olowofoyeku, izleyicileri, Lagos’un kendine özgü havasından esinlenilerek geliştirilmiş görsel ögelerle ve teknolojik gelişmelerle dolu “Iwájú” dünyasında benzersiz bir yolculuğa çıkarıyorlar.