Selam Korsanlar
Korsancılık oynamak her zaman eğlencelidir. Hem kim değerli bir hazine bulmak istemez ki? Bir korsan gemisindeki üç kız korsan, değerli hazine arayışında yeni topraklar keşfediyor, çeşitli bulmacalar ve bilmeceler çözüyor. Değerli hazineler her zaman muhteşem bir parti için ihtiyaç duyulan tüm eğlenceli ögeleri içeriyor!