Soundtrack #2
Geçmişte altı yıllık bir birliktelik yaşamış olan Suho ve Hyeonseo yeniden karşılaştıklarında Suho zengin bir CEO, Hyeonseo ise piyano hocasıdır. K, Suho'yla birlikte çalışmaya başlar ve Hyeonseo'yu da projeye davet eder. Suho ve Hyeonseo'nun çıktığı bu romantik yolculukta tarih tekerrür edecek mi?