Stitches
Minik kız, keçe oyuncakları ile beraber evcilik oynuyor. Kızın kahramanı ise önüne gelen herkesle ve her şeyle iletişim kuran küçük bir kaktüs olan İğneli. Her bölümde, kaktüsün karşısına çıkan zorluklar ve komik olaylar ile beraber bambaşka bir dünya tanıtılıyor.