Tozluyaka
Ali ve arkadaşlarının mutlu hayatı bir gecede değişir. Sırlar ve şüphelerle dolu uzun bir geceden başka hiçbir şeyleri yoktur. Tam adaletin gerçekleşmeyeceğini düşündükleri anda bir mucize gerçekleşir. Şüphenin kaynağından kendilerine sunulan bir mucize. Aslında hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Gerçeği bulmak için korkusuzca yeni bir hayata başlarlar.