Fishing for bluefin tuna
Prostřednictvím svědectví rybářů, majitelů lodí, odborníků na moře a environmentalistů se dokument snaží oživit atmosféru a podmínky, ve kterých se dnes provádí lov tuňáka obecného. Spor mezi rybáři a environmentalisty se vyjasňuje v touze ochránit moře, které představuje zdroj příjmů.