Vražda na Canal du Midi
Ve vesnici Marseillette je nalezeno tělo ženy uvízlé ve zdymadle. Na základě prvotních zjištění, která zdrcují manžela oběti, soudce, je vyšetřováním pověřena bystrá kapitánka z Paříže. Bude muset spolupracovat s místním policistou, který zná na Canal du Midi všechno a všechny.