drama, sci-fi
Logan je teenager posedlý Marsem. Navštíví ho muž, který tvrdí, že je o 40 let starší Logan z budoucnosti. Muž Logana žádá, aby zachránil lidstvo.
Logan je šestnáctiletý problémový teenager. Jeho sci-fi sny o lepším životě na Marsu jsou jediným rozptýlením během chmurných dní plných konfliktů doma i ve škole, kde ho považují za tyrana. Jednu noc ho navštíví záhadný muž, který tvrdí, že je Loganovo budoucí, o 40 let starší já. Muž Logana žádá, aby podnikl mimořádně důležitou misi. Má zachránit lidstvo.