Nebezpečná rychlost 2: Zásah
Annie a její nový přítel z jednotky SWAT se vydají na romantickou plavbu do Karibiku. Na loď pronikne šílený, zahořklý, démonický, počítačový génius, který má v úmyslu vyhodit loď do povětří a všechny na palubě zneškodnit.
Annie (Sandra Bullock) a její přítel policista Alex (Jason Patric) se rozhodnou, že spolu podniknou romantickou plavbu po oceánu. Po vyplutí na moře má však nespokojený pasažér jiné plány. Johna Geigera (Willem Dafoe), konstruktéra lodního počítačového systému, vyhodila a zavrhla počítačová společnost, pro kterou pracoval, a on se teď chce pomstít. Nasměroval loď na srážku s ropným tankerem kotvícím u ostrova Svatý Martin a teď je na Alexovi, aby ho zastavil. Dokáže však přelstít muže, který umí ovládat celou loď od své klávesnice?