komedie, romantický
Embarazados je kronikou cesty Aliny a Fran, manželů, kteří se potýkají s neplodností. Na pozadí léčby neplodnosti a společenského tlaku procházejí emocionálními vzestupy a pády na cestě za rodičovstvím. Prostřednictvím humoru a procítěných momentů film nabízí dojemné zkoumání moderních vztahů a touhy po založení rodiny.