Dobré ráno, Vietname
Robin Williams podává skvělý herecký výkon v komediální roli Adriana Cronauera, který je odvelen do Vietnamu, aby moderoval ranní vysílání armádního rozhlasu. Svými vtipnými hláškami si získává přízeň vojáků, svým nadřízeným je však trnem v oku.