Sladký život na palubě
Zack a Cody Martinovi jsou na palubě luxusní výletní lodi SS Tipton, kterou vlastní Londonin otec. Loď křižuje svět s turisty a studenty, kteří se vzdělávají na Sedmimořské střední škole.
Parta ze seriálu Sladký život Zacka a Codyho se v tomto novém spin-offu vydává na moře. Zack, Cody, London a pan Moseby se přesunou z dobře zařízených sálů nóbl hotelu Tipton na SS Tipton, luxusní výletní loď Londonina otce. Zpočátku si London myslí, že je na dovolenkové plavbě, brzy ale zjistí, že je ve skutečnosti zapsaná na Sedmimořskou střední spolu se Zackem, Codym a novými členy osazenstva Baileym a Woodym. Londonin otec je přesvědčen, že se London bude muset učit, protože během pobytu na moři se vyučování nemá jak vyhnout. Moseby se spolu s paní Emmou Tutweillerovou snaží udržet studenty při učení, Cody a Zack ale objevují stále nové způsoby, jak dělat neplechu.