What the Farmer Doesn’t Know
I "What the Farmer Doesn't Know," serverer kokke mad, der er forskelligt fra det traditionelle, hollandske køkken for bondefamilier. Gårdens køkken overtages af kokke fra andre kulturer. De laver surinamesisk roti, japansk teriyaki og marokkansk tajine. Lykkes det for kokkene at udvide familiens kulinariske horisont? Eller vil familien holde sig til deres traditionelle kartofler, kød og grønsager?
Rob begynder eksperimentet med familien Groeneveld. Den libanesiske kok laver falafel.
På den fjerde aften server de indiske kokke Soe og Shamni en meget krydret, vegetarret.
I dag laver kok Mohamed tunesisk couscous med fisk. Vil familien kunne lide denne krydrede ret?
Mexicaneren Juan Carlos Estrada har græshopper på menuen! Hvordan reagerer familien på det?
I dag laver den koreanske kok Tim mad. Hvordan reagerer familien på den krydrede bibimbap?
Hos familien Langereis laver peruvianske kokke mad. Hvordan reagerer familien på rå fisk?
Vil familien kunne lide den krydrede, indonesiske sambal goreng tempeh og sajoer lodeh?
I dag laver de surinamesiske søstre mad til familien. Vil de kunne lide det saltede kød?