Cooking for One Week
I dette program giver Danny Jansen dig de ultimative opskrifttricks, når man ikke har tid til at lave mad. Ved at tilberede måltider i weekenden kan disse opskrifter hjælpe dig med at spare tid i løbet af ugen og tillade dig at sætte et lækkert, friskt måltid på bordet.
Mindre tid til at lave mad? Danny Jansen hjælper til og afslører de ultimative opskriftstrick.
Mindre tid til at lave mad? Disse opskrifter fra Danny Jansen kommer hurtigt på bordet.
I dag laver Danny oksekød med ovnstegte kartofler, grønne bønner og karamelliserede perleløg.
I dag laver Danny grillede grønne asparges, braiseret porre, en salat af små kartofler med flødeost.
I dag laver Danny stegt gedeost med honning-sennepssovs, kartoffelmos og cikoriesalat.
Mindre tid til at lave mad? Danny Jansen hjælper dig med lækre og hurtige opskrifter.
I dag laver Danny kogt broccoli med nødder, schnitzel og kogte, nye kartofler med skræl.
I dag laver Danny appelsinglaserede gulerødder med ingefær, grillede kyllingelår og ris.